Uusi ravintola MOO – Middle of Otaniemi on avautunut Marsiossa

Marsioon on avaunut uusi ravintola MOO – Middle of Otaniemi, joka tarjoaa herkullista ja vastuullisesti valmistettua ruokaa aina aamupuurosta myöhäisen iltapäivän kahvihetkiin.
Ravintola MOO – Middle of Otaniemi

Otaniemen ravintolatarjonta on laajentunut uuden ravintola MOO – Middle of the Otaniemen avauduttua elokuun lopussa uudessa kampuksen kohtaamispaikassa Marsiossa. MOO:hon helppo tulla, ravintola sijaitsee rakennuksen pohjakerroksessa aivan pääsisäänkäynnin vieressä.

Kaikille avoin kohtaamispaikka tarjoaa herkullista ja vastuullisesti valmistettua ruokaa, joka heijastaa aaltolaisten arvoja ja monimuotoisuutta.  Kanresta Oy:n ravintola MOO:ssa käytetään tuoreita, sesongin mukaisia raaka-aineita ja priorisoidaan paikallisia tuotteita. Ravintolan päivittäin vaihtuva ruokalista on monipuolinen ja sisältää useita erilaisia kasvis-, kala- ja lihavaihtoehtoja. MOO:sta voi tilata myös catering-palveluja kokouksiin tai tapahtumiin.

MOO:sta ateria päivän jokaiseen hetkeen:

Aamiainen klo 8
Päivittäin vaihtuva luomuhiutalepuuro aamuvirkuille.

Keitto- ja salaattibuffet klo 11–14
Tarjolla joka päivä runsas ja värikäs, paljon kasvisperäistä proteiinia sisältävä, päivittäin vaihtuva keitto- ja salaattibuffet.

Bistrolounas klo 11–14
Herkulliset pöytiin tarjoiltavat lautasannokset.

Kahvila ja Take-away
Herkullisia täytettyjä sämpylöytä, croisantteja, piiraita ym. kasvis- ja lihavaihtoehdot huomioiden. Itsepalveluvitriinistä voi napata mukaan tuotteita ravintolan sulkemisajan jälkeenkin.

After Work torstaisin klo 19 saakka (5.9. alkaen)
Pysähdy päivän päätteeksi hetkeksi kollegoiden kanssa MOO:n iloisille afterworkeille.

Katso MOO:n lounaslista

Lounasetu aaltolaisille:
–10 % Aalto-yliopiston työntekijöille ja Aalto-yliopiston opiskelijoille

Marsio-rakennuksessa työskentelevät saavat tutustumistarjouksena vuoden loppuun saakka –15 % lounasedun.

Alennus ei koske alkoholijuomia ja se on henkilökohtainen. Alennus ei koske ravintolan aukioloaikojen ulkopuolella itsepalvelukassalla maksettavia vitriinituotteita. Laskulle ostettavat lounaat ja kahvilatuotteet ovat aina normaalihintaisia.

Voit maksaa ravintolassa maksukorteilla ja yleisimmillä mobiilimaksutavoilla, käteinen ja paperiset lounassetelit eivät ole käytössä.

Kuva Marsio-rakennuksesta kampuksen keskellä, Marsio-teksti auringonkukan päällä

Marsion ovet aukeavat 26.8. – Avajaisia juhlitaan lukuvuoden avajaisten yhteydessä 3.9.

Kampuksen uusi kohtaamispaikka kutsuu kylään. Tule lounaalle, Aalto-yliopiston kauppaan ja tutustu julkiseen taiteeseen ensimmäisten joukossa 26.8. alkaen.

Marjo Kettunen
Nimitykset Julkaistu:

Marjo Kettunen Perustieteiden korkeakoulun kehityspäälliköksi

Marjo Kettunen on valittu Perustieteiden korkeakoulun (SCI) kehityspäälliköksi. Hän siirtyy tehtävään Kemian tekniikan korkeakoulusta, jossa hän on toiminut kehityspäällikkönä keväästä 2018 alkaen.
Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.
5 ihmistä ylhäältä kuvattuna, tutkivbat yhdessä jotain maassa olevaa.
Kampus Julkaistu:

Hyvinvoinnin avaimet -sarja on Aaltogetherissa

Aaltogetherin Hyvinvoinnin avaimet sisältää tieteeseen pohjautuvia artikkeleita, podcast-jaksoja, videoita, koulutuksia ja harjoituksia hyvinvointiteemoista.
Shaking up tech 2023
Kampus, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Shaking up Tech kutsuu lukiolaisia kampuksille seuraavan kerran tammikuussa

Puhujana on tällä kertaa muun muassa aivotutkija Minna Huotilainen. Tapahtuman tarkoituksena on tehdä tekniikan alaa tutuksi aliedustetuille ryhmille.