Uusi tapahtumakonsepti: Aalto ARTS Student Show 2024

Aalto ARTS Student Show -tapahtuma esittelee ARTSin opiskelijoiden mielenkiintoisia lopputöitä ja projekteja. Tapahtuma valtaa syyskuussa kaikki Väreen galleriatilat. Tapahtuma on osa Designs for a Cooler Planet -festivaalia sekä Helsinki Design Weekiä.
Aalto_Arts_Show_logo_web
Visuaalinen identiteetti: Tony Eräpuro / Kuudes

Aalto ARTS Student Show kokoaa yhteen opiskelijaprojekteja eri puolilta Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulua. Tapahtuma sisältää lähes kaksikymmentä eri näyttelyä: lopputyönäyttelyitä, kurssitöitä ja yksittäisiä maisterin opinnäytetöitä. Tapahtuma valtaa kaikki Väreen galleriatilat Otaniemen kampuksella. Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan!

Näyttely on auki 5.9. - 3.10.2024

Aukioloajat
ma-pe 9-20
la 9-17
su suljettu

Kaikki näyttelyt ovat maksuttomia.

Opiskelijat käsittelevät töissään laajasti eri aihepiirejä mahdollisten tulevaisuuksien kuvittelusta sekä nykyisyyden kritiikistä aina laadukkaan käsityötaidon esittelyyn ja sen uudistamiseen. Tule katsomaan, miten Aallon nuoret taiteen ja muotoilun ammattilaiset vaikuttavat maailmaan!

Tapahtuma on osa laajempaa Designs for a Cooler Planet -festivaalia ja myös osa Helsinki Design Weekin virallista ohjelmaa.

Lisätietoja varsinaiselta tapahtumasivulta.

URL kopioitu

Kolme opiskelijaa työskentelemässä Vilho Väisälän pajassa.

Esittelyssä uudet sähkötekniikan kandidaattihakukohteet

Aalto-yliopistossa on ensi kevään yhteishaussa tarjolla kaksi uutta sähkötekniikan hakukohdetta: elektroniikka ja sähköfysiikka sekä sähköenergiatekniikka.
Opiskelijoita kirjastossa opiskelemassa.

Kevään 2025 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Kevään kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan joulukuussa.
Esko Valtaoja esittelemässä yleisölle radio-observatiivisen tutkimuksen historiaa
Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Ensimmäinen Tähtitiistai järjestettiin Marsiossa – katso tapahtuman tallenne ja liity mukaan seuraaville luennoille!

Ensimmäinen Tähtitiistai järjestettiin 8.10. Marsio-rakennuksen elokuvateatterissa, jonne saapui yleisöä sankoin joukoin. Etkö päässyt seuraamaan luentoa? Ei huolta! Katso tapahtuman tallenne verkosta.
Picture of the themes of this course

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) toisessa jaksossa

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään 2. jaksossa suomeksi ja englanniksi. Lisäksi tänä vuonna pienryhmäkeskustelut ovat mahdollisia myös ruotsiksi!