Uusi tapahtumatila Jedi Training School avattu A Gridissä

Startup-hubi A Gridissä osoitteessa Otakaari 5 on avattu uusi tapahtumatila, Jedi Training School. Tila on tarjolla vuokrattavaksi erityisesti pienempiin vapaamuotoisiin tilaisuuksiin, kuten workshopeihin, afterwork-tapahtumiin ja juhliin.
Jedi Training School -tapahtumatila
Kaunis tila taipuu erilaisiin rentoihin tapahtumiin. Kuva: Aalto-yliopisto / Martin Sommerschield.

Tyylikäs, tummin sävyin toteutettu tila sijaitsee A Gridin G-siiven toisessa kerroksessa, aivan Ravintola Factoryn yläpuolella. Se on kooltaan noin 180 m² ja mahdollistaa tapahtuman noin 65 hengelle.

Tila koostuu suuresta avoimesta tilasta, jossa on kiinteä tiski, TV-näyttö sekä pöytiä ja raheja. Ikkunat avautuvat vehreälle Ossinlammelle. Tilasta löytyy myös AV-järjestelmä mikrofoneineen. Lisäksi tilassa on lasiseinällä erotettu pienempi huone, joka leikittelee viidakkoteemalla. Tilasta löytyy myös oma wc sekä eteistila naulakoineen.

Jedi Training School on varattavissa Aalto-yliopiston tilamyynnin tiimin kautta. Catering onnistuu vaivattomasti alakerran Ravintola Factoryn kautta, tai halutessa muualtakin. Tila on toistaiseksi käytössä A Gridin vastaanoton aukioloaikojen mukaisesti arkisin klo 8-20.

Kiinnostuistko tilasta? Pyydä tarjous tilamyynnin tiimiltämme!

Pyydä tarjous

Tee virtuaalikierros

Pieni huone Jedi Training School -tapahtumatilassa
Erillinen huone tuo viidakkotunnelmaa tilaan. Kuva: Aalto-yliopisto / Martin Sommerschield.
Dipoli events

Vuokraa tila tapahtumallesi Aalto-yliopiston kampukselta

Aalto-yliopisto tarjoaa monipuoliset ja korkeatasoiset puitteet erilaisiin tilaisuuksiin. Varattavia tiloja Espoon Otaniemessä on yli 100.

Kampus
A Grid pääsisäänkäynti
Toimipisteet
AGrid logo

A Grid (ulkoinen linkki)

A Grid on Pohjois-Euroopan suurimpia kasvuyrityskeskuksia, jossa asuu mm. startupeja ja kiihdyttämöitä. Löydä tila yrityksellesi!

Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Digital Creatives visual image
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki – hakuaikaa on 16.9.2024 asti

Aalto Digital Creatives -esihautomon kuudes kierros alkaa lokakuussa. Hae mukaan nyt!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.