Vastavalmistuneet kutsuttiin juhlimaan saavutustaan ja tutustumaan Kauppakorkeakoulun alumniyhteisöön

Kolmatta kertaa järjestetty Masters’ Gala kutsui Kauppakorkeakoulun tuoreet maisterit juhlistamaan valmistumistaan.
School of Business Masters' Gala 12.6.2019: participants having conversations with each other at the restaurant Arvo.

Kauppakorkeakoulun alumnisuhteet ja KY järjestivät Masters’ Galan keskiviikkona 12. kesäkuuta kaikille viimeisen vuoden sisällä valmistuneille kauppatieteiden maistereille. Tilaisuuden tarkoitus oli kerätä maisterit yhteen juhlistamaan valmistumistaan ja samalla tutustuttaa heidät Kauppakorkeakoulun aktiiviseen alumniyhteisöön. Tilaisuuteen saapui myös alumniyhteisön kokeneempia jäseniä verkostoitumaan vastavalmistuneiden kanssa.

Ilta koostui mielenkiintoisista puheenvuoroista ja monista kohtaamisista niin vanhojen kuin uusienkin tuttavuuksien kanssa. Illan pääpuheenvuorossa Eeva Raita Futuricelta puhui elinikäisen oppimisen merkityksestä. Hän korosti oppimaan oppimisen tärkeyttä ja rohkaisi kokeilemaan erilaisia asioita, jotka voisivat tehdä onnelliseksi – usein ihminen ei tiedä etukäteen, mitä sellaiset asiat ovat.

”Elämässä tulee myös vastaan tiettyjä rajoituksia, jotka täytyy hyväksyä ja joiden kanssa tulee oppia elämään. Toki on myös paljon sellaisia rajoitteita, jotka on tehty voitettaviksi”, Eeva Raita totesi.

Koulun dekaani Ingmar Björkman onnitteli omassa puheessaan valmistuneita kolmesta syystä: ensinnäkin hyvästä yliopistovalinnasta, toiseksi hyvästä ajoituksesta tutkinnon suorittamisen suhteen ja kolmanneksi kuulumisesta alumniyhteisöön valmistumisen myötä.

Vastavalmistuneet ovat tehneet hyvän yliopistovalinnan, sillä Kauppakorkeakoulu oli tänä keväänä Suomen suosituin korkeakoulujen hakukohde. Korkea hakijamäärä tuo Kauppakorkeakouluun parhaat opiskelijat, mikä sitten osaltaan takaa valmistuneiden tutkinnon arvon säilymisen. Hyvä ajoitus vastavalmistuneilla on Ingmar Björkmanin mukaan ollut siksi, että he pääsivät näkemään ja kokemaan Kauppakorkeakoulun kampukset sekä Töölössä että Otaniemessä.

Iltaan sisältyi myös buffet-illallinen ja vapaata seurustelua, ja tilaisuus huipentui Akysticin esiintymiseen.

Kuva: Roope Kiviranta

URL kopioitu

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.