Vesihuollon saneeraustyömaa A Blancin edustalla

HSY:n vesihuollon saneerausurakka on siirtynyt ostoskeskus A Blancin edustalle.
HSY A Blanc

Helsingin Seudun Ympäristöpalvelujen (HSY) vesihuollon saneerausurakka on siirtynyt Rakentajanaukion suunnalta ostoskeskus A Blancin edustalle. Osa A Blancin pysäköintipaikoista on varattu työmaan käyttöön.

Kaivuutyöt tulevat ostoskeskuksen pihassa kestämään noin elokuun puoliväliin, kaiken kaikkiaan vesihuollon kaivuuta kampuksella tehdään vielä noin elo-syyskuun vaihteeseen asti. Tavoitteena on, että työmaa on valmis ja alueet ennallistettu viimeistään lokakuussa.

Työmaasta tulee aiheutumaan vesikatko A Blancissa kun uudet vesiputket liitetään kiinteistöön. HSY tiedottaa asiasta erikseen.

Työmaan pääurakoitsija on VM Suomalainen Oy.

Marsio

Kampuksen työmaat ja poikkeusjärjestelyt

Tältä sivulta löydät koosteen Otaniemen kampuksen rakennustyömaista sekä liikenteen poikkeusjärjestelyistä.

Kampus

Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.