Vesikatkoja Otaniemessä 9.5.2022

HSY tiedotti vesijohtovuodosta ma 9.5. Otaniemen alueella. Vedenjakelu katkesi A Blocissa, Väreessä, Kauppakorkeakoulussa ja Tietotie 1:ssä. Vedenjakelu oli poikki aamupäivällä ja vuoto korjattiin.
Graphic illustration of distruptions in internet signal, electricity, water and other maintenance items

Vedenjakelu on palautunut normaaliksi ja rakennuksissa voi työskennellä.

Vedenjakelu keskeytyi vesijohtovuodon takia ja tästä johtuen vedenjakelussa keskeytyksiä ma 9.5.2020 klo 06.23 – 12.00:

• Kauppakeskus A Bloc (Otaniementie 12)
  • Kauppakorkeakoulu (Ekonominaukio 1)
  • Väre-rakennus (Otaniementie 14)
  • Tietotie 1

HSY järjesti väliaikaisen vedenjakelupisteen Tietotie 6 kohdalle.

Käyttöönoton yhteydessä putkistosta saattaa irrota saostumia ja ruostetta, mikä voi aiheuttaa veden sameutta ja värillisyyttä. Nämä eivät ole terveydelle haitallisia, mutta voivat tukkia pesukoneiden ja hanojen sihtejä ja liata pyykkiä. Siksi suosittelemme veden juoksuttamista, kunnes se kirkastuu.

Lisätiedot HSY:n vikapäivystysnumerosta 09 1561 3000.

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.