Vinkkejä uusien kulkutunnisteiden käyttöön

Uudet kulkutunnisteet otetaan käyttöön kaikissa Otaniemen kampuksen kiinteistöissä kevään ja kesän aikana. Huomioithan seuraavaa käyttäessäsi uusia kulkutunnisteita.
Otakaari 1 U-siiven aula

Uudet tunnisteiden lukijalaitteet käyttävät vahvempaa salausta kuin aiemmin käytössä olleet, joten tunnistetta tulee luettaa lähempänä lukijalaitetta, jopa siinä ihan kiinni. Lisäksi tunniste kannattaa asemoida mahdollisimman keskelle lukijalaitetta. Valon väri lukijalaitteen ympärillä kertoo, onnistuiko luettaminen ja onko tunnisteella oikeus avata kyseistä ovea.

Vahvemman salauksen myötä uudet lukijalaitteet saattavat toimia hieman hitaammin verrattuna vanhoihin laitteisiin. Myös tunnisteen ulkomuoto vaikuttaa tunnisteen luettavuuteen - lukijalaite reagoi korttimalliseen tunnisteeseen kauempaa kuin ns. avaimenperämalliseen tunnisteeseen.

Ohjelmistoja lukijalaitteiden taustalla päivitetään säännöllisesti ja kiinnitämme merkittävästi huomiota sujuvaan käyttäjäkokemukseen. Mikäli sinulla on ongelmia uusien tunnisteiden kanssa, olethan yhteydessä [email protected] tai [email protected]. Lisäksi jos huomaat, että tunnisteen numerosarja näkyy huonosti (stanssaus tai laserkaiverruksella tehty) tai jos tunniste toimii ailahtelevasti, tunnisteen voi käydä palauttamassa aulapalveluihin ja pyytää uuden tilalle.

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Två studentar på Aalto-universitetets campus
Opinnot Julkaistu:

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.