Vuoden opettajaksi valittu Jukka Luoma

Tuotantotalouden laitoksen kilta Prodeko äänesti professori Luoman Vuoden opettajaksi 2023.
Professor Jukka Luoma
Professori Jukka Luoma

Tuotantotalouden laitoksen professori Jukka Luoma opettaa data-analyysin ja kvantitatiivisten metodien käyttämistä strategisessa johtamisessa ja päätöksenteossa.

Opiskelijoiden kuvauksia Jukasta

"Jukka saa opiskelijat innostumaan kaikesta mitä hän opettaa. Tuollaista intohimoa ja ammattitaitoa opettamisessa näkee hyvin harvoin."

"Jukka luotsaa opiskelijoita luomalla oppimistilaisuuksista keskusteluja, joissa hän tarttuu oivaltavasti opiskelijoiden kommentteihin aiheista ja rikastaa kaikkien oppimista."

"Kurssien järjestelyt erittäin viimesen päälle mietitty ja hoidettu, innostava ja pedagogisesti taitava opettaja!"

Tunnustus perustuu hänen pitkäaikaiseen sitoutumiseensa aiheen tuntemuksen kehittämiseen ja on osoitus hänen halustaan ja ilmiömäisestä kyvystään edistää yliopistokoulutusta.

Lämpimät onnittelut Jukalle!

Kuuntele alla olevalta videolta, kun Jukka kertoo tutkimuksestaan ” The challenge of becoming a data-driven organization: a behavioral perspective”. Video on englanninkielinen.

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Syksyinen kampusalue
Opinnot Julkaistu:

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.
Henri Hentilä, Henrik Kahanpää & Alec Wright.
Palkinnot ja tunnustukset, Opinnot Julkaistu:

Mikä on parasta tohtoriopinnoissa? Palkitut sähkötekniikan tohtorit kertovat

Elli Leppänen, Henri Hentilä, Henrik Kahanpää ja Alec Wright palkittiin erinomaisista väitöskirjoista.
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

68 tohtoria ja viisi kunniatohtoria – katso kuvat tekniikan alan tohtoripromootiosta

Vuoden 2024 tekniikan alan juhlallinen tohtoripromootio järjestettiin pe 14.6. Dipolissa.