Yhteiskäyttöauto saapunut Aallon kampukselle – tee varaus GoMore-sovelluksen avulla

GoMore on autojen vertaisvuokrausalusta, jonka kautta voi vuokrata auton tai laittaa oman auton vuokralle. Autot ovat merkittävä CO2-päästöjen lähde, ja niiden määrän vähentäminen kaupungeissa voisi huomattavasti pienentää ympäristövaikutuksia. Palvelu tarjoaa ratkaisuja kaupunkien liikennehaasteisiin ja edistää ympäristöystävällisempää liikkumista.
Kamiq_1.jpg

Autojen varaaminen GoMore-sovelluksen avulla on helppoa. Käyttäjän tarvitsee vain luoda GoMore-profiili ja jättää vuokrauspyyntö. Sovellus näyttää lähellä olevat autot ja niiden päivähinnat, sekä antaa kattavat tiedot jokaisesta autosta. Näihin tietoihin sisältyvät muun muassa Keyless-ominaisuus, peräkoukku, lemmikkiystävällisyys ja muut tarpeelliset tiedot. Autojen vuokra-aika voi olla yhdestä tunnista jopa 30 päivään.

Keyless-ominaisuudella varustetut autot, kuten Aallon kampuksella sijaitseva Skoda Kamiq, voidaan vuokrata, avata ja palauttaa pelkästään sovelluksen avulla. Autot, joissa ei ole Keyless-ominaisuutta, vuokrataan perinteisemmällä tavalla, jolloin auton omistaja luovuttaa avaimet. Vuokraajan tulee olla vähintään 21 vuotta ja olla vähintään 1 vuosi ajokokemusta.

GoMore tarjoaa laajan valikoiman autoja eri tarpeisiin. Tarjolla on esimerkiksi pakettiautoja muuttoihin, pieniä kaupunkiautoja tai tilavia autoja retkeilyyn. Pelkästään pääkaupunkiseudulla on satoja erilaisia autoja saatavilla.

gOMORE.jpeg

GoMore tarjoaa erityisetuja Aallon opiskelijoille tarjoamalla alennuskoodin AALTO15, joka antaa 15% alennuksen vuokrista.

Lataa GoMoren mobiilisovellus Apple App Storesta tai Google Play -kaupasta.

Lisätietoja:
GoMore

Aalto Open Science Award 2024. A light blue podium hovering over a blue-pink gradient background with the help of squishy-looking balloons with colored lights inside.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Ehdota Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon saajaa vuodelle 2024

Ehdota itseäsi, kollegaasi, tutkimusryhmää, yksikköä tai projektia vuoden 2024 Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon saajaksi.
Kolme iloista opiskelijaa istuu portailla ja yksi opiskelija näyttää läppäriltään jotain muille.
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Muuttuva työ ohjaa organisaatioita panostamaan jatkuvaan oppimiseen ja kestävyysajatteluun

Organisaatioilla on vastuu varmistaa, että työntekijöillä on tarvittavat taidot ja mahdollisuudet oppia uutta.
kuva Simo Routarinteestä värikkäällä taustalla
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Arvostava kohtaaminen – tule mukaan vuorovaikutteiseen ryhmävalmennukseen

Kaikille aaltolaisille avoin, täysin uudenlainen valmennus käynnistyy 7.10. Osallistujana saat työkaluja arvostavaan ja rakentavaan kohtaamiseen niin työssäsi kuin opiskelussasi.
kuva juoksijoista joilla koira mukana rantaraitilla
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vielä ehdit ilmoittautua Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisön ilmaiseen liikuntatapahtumaan. Tänä vuonna uutuutena viiden kilometrin kävely Aalto Walk!