Alumneille

Graduation Party 2024: Parhaat palat ja tunnelmat

Graduation Party -tapahtumassa 12. kesäkuuta juhlittiin opiskelijoiden valmistumista ja elinikäistä jäsenyyttä Aalto-yliopiston alumniyhteisössä. Kokosimme yhteen juhlan parhaat palat ja tunnelmat.
Onnelliset valmistuneet tanssimassa Aalto yliopiston Graduation Partyssa 2024
Otaniemessä juhlittiin valmistuneita aurinkoisissa tunnelmissa. Kuva: Katri Heinämäki

Alvar Aallon puistossa Aalto-yliopiston kampuksella juhlistettiin jälleen Graduation Partyssa yliopistosta 1.5.2023–30.4.2024 välisenä aikana valmistuneita kandidaatteja, maistereita, diplomi-insinöörejä sekä lisensiaatteja – lämpimät onnittelut kaikille!

Tuoreet alumnit kerääntyivät sankoin joukoin aurinkoiselle Otaniemen kampukselle juhlimaan yhdessä perheen ja ystävien kesken.

Otaniemen kampus täyttyi iloisista juhlijoista. Kuva: Katri Heinämäki
Aalto Graduation Party 2024
Juhlavieraat kerääntyivät kuulemaan provosti Kristiina Niemelän onnittelupuheen ja Ossi Leikolan alumnipuheenvuoron. Kuva: Katri Heinämäki

Ilta alkoi puheilla, jotka kannustivat valmistuneita jatkamaan matkaansa täynnä rohkeutta toimia kestävän tulevaisuuden suunnannäyttäjinä. Provosti Kristiina Niemelä ohjasi perinteisen prinssiseremonian, jossa valmistuneen läheiset kiinnittävät valmistujaispinssin valmistuneen vaatteeseen.

Tutkinnon suorittamisessa ei ole kyse vain faktojen tai uusien taitojen oppimisesta, vaan se antaa sinulle mahdollisuuden oppia itsestäsi ja siitä, mitä voit saavuttaa, kun panostat siihen.

Provosti Kristiina Mäkelä
Onnellinen valmistunut saa Aalto yliopiston alumnipinssin rintaan.
Muotoilija Inni Pärnäsen suunnittelema valmistujaispinssi kiinnitetään pinssiseremoniassa. Kuva: Katri Heinämäki
Iloiset valmistuneet Aalto yliopiston Graduation Partyssa
Rakas Alumni! Dear Alumni! Tervetuloa Aallon alumniyhteisöön. Kuva: Katri Heinämäki

Illan edetessä tanssilattia heräsi eloon musiikin soidessa, ja iloinen juhlinta jatkui kauniissa kesäillassa A!Top-yhtyeen ja Boston Promenade big bandin tahdeissa.

A!Top aloitti Graduation Partyn Otaniemen kampuksella
A!Top-yhtye käynnisti bileet tanssilattialla. Kuva: Katri Heinämäki
Onnelliset valmistuneet tanssivat Aalto yliopiston Graduation Partyssa.
Boston Promenade tahditti bileitä myöhään iltaan. Kuva: Katri Heinämäki

Opintojen päättämisen myötä vastavalmistuneet ovat osa yli 100 000 Aallon alumnin elinvoimaista yhteisöä.

Uudet ovet avautuvat, kun pysyt uteliaana, ja kun uteliaisuus avaa uusia ovia, yhteisö tekee kaikesta hauskempaa ja merkityksellisempää.

Alumni Ossi Leikola
Onnellinen valmistunut tanssii Aalto yliopiston Graduation Partyssa.
Tanssilattialla heijastui valmistuneiden ilo ja riemu. Kuva: Katri Heinämäki
Onnea! Kuva: Katri Heinämäki

Aaltolaisten yhteinen valmistujaisjuhla Graduation Party on yksi monista yhteisön kokoontumisista ja juhlan aiheista. Aalto-yliopisto järjestää satoja tapahtumia, joihin alumnit ja kaikki Aaltomieliset ovat tervetulleita.

Pysytään yhteydessä ja kehitytään yhdessä!

Tulevia tapahtumia

Tapahtumia alumneille

Osallistu tapahtumiin

Aalto-yliopisto ja yhteistyökumppanimme järjestävät satoja tapahtumia alumneille, yritysten edustajille ja muulle yleisölle.

Alumneille