Palvelut

Luvat sähköiseen julkaisemiseen Aaltodoc-julkaisuarkistossa

Aalto-yliopiston sähköiset julkaisut julkaistaan Aaltodoc-julkaisuarkistossa, kun tekijä on antanut luvan avoimeen verkkojulkaisemiseen.
Aalto BIZ researchers, photo Aino Huovio

Tiedot Aalto-yliopiston väitöskirjoista ja julkaisusarjoista rekisteröidään Aaltodoc-julkaisuarkistoon. Julkaisun kokoteksti julkaistaan Aaltodocissa tekijän luvalla.

A. Väitöskirjat

Täytä ja allekirjoita lupalomake. Lähetä lupalomake (pdf) sähköpostitse osoitteeseen: [email protected]

B. Muut julkaisut

Julkaisu voidaan laittaa verkkoon vain, jos jokainen julkaisun tekijä antaa luvan verkkojulkaisemiseen. Jos tekijöitä on useampia, voi jokainen tekijä täyttää oman lupalomakkeensa tai tekijät voivat täyttää yhteisen lomakkeen. Julkaisun toimittaja tai vastuullinen tekijä voi myös antaa (allekirjoittaa) luvan kaikkien tekijöiden puolesta.

Vaihtoehtoisesti julkaisussa voidaan käyttää Creative Commons (CC) -lisenssiä. Tällöin tekijän tai tekijöiden ei tarvitse täyttää ja allekirjoittaa erillistä verkkojulkaisulupaa. CC-lisenssitieto tulee merkitä suoraan julkaisuun. Lue tarkemmin CC-lisensseistä sivulta Avoimen sisällön Creative Commons -lisenssit.

Tätä palvelua tarjoaa:

Oppimispalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.
URL kopioitu