Tapahtumat

Aalto Thesis Day 2024 -verkostoitumistapahtuma kansainvälisille maisteriopiskelijoille

Aalto Thesis Day 2024 on verkostoitumistapahtuma kansainvälisille maisteriopiskelijoille ja yrityksille, jotka voivat tarjota englanninkielisiä opinnäytetyöpaikkoja.
Crowd of people at a career fair

Aalto Thesis Day 2024 -tapahtuma on tarkoitettu kansainvälisille tutkinto-opiskelijoille, jotka opiskelevat jossakin Aalto-yliopiston maisteriohjelmassa (ml. kansainväliset kaksoistutkinto-ohjelmat). Tapahtumaan osallistuvien opiskelijoiden toivotaan olevan sellaisessa vaiheessa maisteriopintojaan, että opinnäytetyön tekeminen on ajankohtaista kuluvan lukuvuoden 2024-2025 aikana.

Tapahtuma järjestetään englanniksi. Lue lisää tapahtumasta englanninkieliseltä tapahtumasivustolta.

Järjestäjä: Aalto University Career Design Lab ja Aalto EIT Services.

Lisätietoja: [email protected] or [email protected]

Anna palautetta sivusta