Aalto-yliopiston alumnitapaamiset Hanoissa ja Ho Chi Minh Cityssä marraskuussa

Aallon alumnit ovat lämpimästi tervetulleita alumnitapaamisiin Hanoissa 8. marraskuuta ja Ho Chi Minh Cityssä 11. marraskuuta.

Aallon alumnit ovat lämpimästi tervetulleita Kauppakorkeakoulun dekaanin Timo Korkeamäen isännöimiin alumnitapaamisiin Hanoissa perjantaina 8. marraskuuta ja Ho Chi Minh Cityssä maanantaina 11. marraskuuta.

Olemme aiemmin järjestäneet samanlaisia tilaisuuksia mm. Lontossa, New Yorkissa ja Soulissa, mutta nämä ovat ensimmäiset alumnitilaisuudet Vietnamissa. Tilaisuudet sisältävät Suomen suurlähettilään puheenvuoron, Aalto-yliopiston kuulumiset, alumnin puheenvuoron sekä vapaata seurustelua.

Hanoin alumnitilaisuus järjestetään yhteistyössä Suomen Opetushallituksen kanssa. Lisätiedot molemmista tilaisuuksista löydät alta.

Hanoi, 8. marraskuuta

Aika:

• Aalto-yliopiston alumnitilaisuus 17:00-18:00
  • Alumni Networking Evening (Opetushallitus) alkaen klo 18:00

Paikka: Grand Mercure Hanoi -hotelli

Ohjelma:

• Suomen suurlähettilään Keijo Norvannon puhe
  • Aalto-yliopiston kuulumiset, dekaani Timo Korkeamäki
  • Alumnin puheenvuoro, Hang Le, Data Analyst, Synodus

Ho Chi Minh City, 11. marraskuuta

(tähän tilaisuuteen voit tuoda mukanasi avecin)

Aika: 18:00-21:00

Paikka: Caravelle Saigon -hotelli

Ohjelma:

• Seurustelua muiden alumnien kanssa, tarjolla pientä syötävää
  • Suomen suurlähettilään Keijo Norvannon puhe
  • Aalto-yliopiston kuulumiset, dekaani Timo Korkeamäki
  • Alumnin puheenvuoro, Sarah Nguyen, Marketing & Growth Director, Shopee
  • Vapaata seurustelua

Olisimme iloisia, jos voisit jakaa tiedon näistä tapahtumista omissa verkostoissasi ja alumneille Vietnamissa.

Kutsu ja ilmoittautumislinkki tilaisuuksiin on lähetetty kaikille Aallon alumneille, jotka alumnirekisterimme mukaan asuvat tai työskentelevät Vietnamissa tai ovat Vietnamin kansalaisia. Mikäli et ole saanut kutsua, mutta haluaisit osallistua, lähetäthän meille sähköpostia marraskuun 1. päivään mennessä: [email protected].

Jos olet Aalto-yliopiston alumni, mutta et ole vielä liittynyt alumnirekisteriin tai haluat päivittää yhteystietojasi, voit tehdä sen täällä. Liittymällä rekisteriin saat sekä kutsuja alumnitapahtumiin että ajankohtaisia uutisia Aallosta.