Opiskelijan opas

Ehdota Kampuksen kestävän kehityksen sankaria 2024!

Aalto-yliopiston Kestävä kampus -tiimi etsii jo kahdeksatta kertaa kampuksen kestävän kehityksen sankaria. Jätä ehdotuksesi meille 11.9.2024 mennessä.
Campus Sustainability Champion 2024

Ehdota Kestävä kampus -tiimille toimijaa, henkilöä tai tekoa, joka on muuttanut toimintaympäristöämme Otaniemessä kestävämmäksi. Ehdotus voi olla konkreettinen teko, esimerkillinen toiminta tai muu asia, mikä on innostanut ja edistänyt Aalto-yliopiston ja sen kampuksen kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamista. Pienilläkin teoilla on merkitystä!

Tänä vuonna kilpailun teemana on Aalto Community Spirit eli yhteishenki ja yhteisöllisyys kampuksella. Mikä teko, toimintatapa, malli tai konkreettinen uusi käytäntö on edistänyt yhteisöllisyyden ja sosiaalisen kestävyyden kokemusta kampuksella? Voittava ehdotus voi liittyä esimerkiksi opetukseen, tutkimukseen tai taiteeseen, monikulttuurisuuteen, luonnon monimuotoisuuteen tai olla vaikkapa uusi aloite kohti yhteisöllisempää kampusta.

Ehdota Kampuksen kestävän kehityksen sankaria tällä lomakkeella 11.9.2024 mennessä!

Kampuksen kestävän kehityksen sankari -palkinto jaetaan nyt jo kahdeksatta kertaa. Viime vuonna voittajiksi valittiin The Test Site -konsepti sekä kampuksen hyvinvointireitti.

Voittajalle on luvassa pieni teemaan sopiva palkinto sekä isosti mainetta ja näkyvyyttä kampuksen kestävän kehityksen edistäjänä. Palkinto jaetaan ACRE-päivän yhteydessä lokakuussa 2024, tervetuloa mukaan nauttimaan kampusaiheisen päivän tunnelmasta Rakentajanaukiolle!

Campus Sustainability Champion logo

Jotain uutta ja jotain vanhaa Kestävän kampuksen sankareiksi

Tänä vuonna Kestävän kampuksen sankaruutta tavoitteli useat erilaiset yhteisöltä saadut ehdotukset.

IMG_2012-(1).jpg

ACRE-päivä 9.10.2024

Yhdessä kampuksella: tulevaisuus rakentuu vuorovaikutuksella!

Aalto Lush Greenery

Kestävä kampus -tiimi

Aalto-yhteisön eri toimintojen edustajista koostuvan Kestävä kampus -tiimin päätehtävänä on edistää kampuksen kestävää kehitystä niin ekologisen, sosiaalisen kuin taloudellisen vastuun näkökulmista.

Kestävä kehitys

Anna palautetta sivusta

Aalto University Summer School 2020
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Unite!-verkkokurssi: Miten työskennellä globaaleissa virtuaalitiimeissä?

Saat tarvittavat tiedot ja viestintätaidot, jotta voit työskennellä tehokkaasti kansainvälisissä virtuaalitiimeissä. Ilmoittaudu viimeistään 17.10.2024.
Photo of three participants at the Unite! Student Fair wearing Unite! t-shirts.
Opinnot Julkaistu:

Hae siemenrahoitusta opiskelijayhteistyöhön Unite!-yliopistojen välillä

Lähetä hakemuksesi 15. joulukuuta 2024 mennessä.
Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.
Kolme nuorta henkilöä seisoo keskustelemassa Unitech International -tapahtumassa.
Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto liittyi UNITECH International -verkostoon

Opiskelijoille haku UNITECH-ohjelmaan avautuu 15.10.