Kauppakorkeakoulun Homecoming Day -alumnitapahtuma on peruttu vuodelta 2020

Vuoden Alumni 2020 julkistetaan Aalto 10 – Alumni Studio & Tiedeshow -etätapahtumassa 10. lokakuuta.
Kauppakorkeakoulun Homecoming Day -alumnitapahtuma elokuussa 2018, paneelikeskustelu
Kauppakorkeakoulun Homecoming Day -alumnitapahtuma elokuussa 2018. Kuva: Lasse Lecklin / Aalto-yliopisto

Homecoming Day 2020 -alumnitapahtuma on peruttu. Valitettavasti koronatilanne on yhä niin epävarma, että näin suuren tapahtuman järjestäminen turvallisesti on vielä mahdotonta. Tällä hetkellä Aalto-yliopiston ohjeistus myös suosittelee tapahtumien järjestämistä etänä. Homecoming Dayssä tärkeitä teemoja ovat ajankohtaisen ja ajatuksia herättävän seminaarin lisäksi tapaaminen opiskeluaikaisten ystävien kanssa sekä verkostoituminen, ja näitä on haastavaa toteuttaa mielekkäästi etänä.

Homecoming Day järjestetään tavallisesti kahden vuoden välein, ja aiemmissa tapahtumissa on julkistettu Kauppakorkeakoulun Vuoden Alumni. Tänä vuonna Kauppakorkeakoulun Vuoden Alumni 2020 julkistetaan Aalto 10 – Alumni Studio & Tiedeshow -etätapahtumassa, joka järjestetään 10.10. klo 14–16.

Vuoden 2021 syksyllä järjestetään Kauppakorkeakoulun toinen suuri alumnitapahtuma, Jaakko Honko -luento, ja Homecoming Day suunnitellaan järjestettäväksi seuraavan kerran vuonna 2022. Kaikki Aalto-yliopiston alumnirekisteriin liittyneet Kauppakorkeakoulun alumnit saavat kutsun näihin molempiin tilaisuuksiin.

Kauppakorkeakoulun Better Business – Better Society -seminaarisarja jatkuu etänä syksyllä 2020. Seuraava seminaari järjestetään 1.10. ja sitä seuraava 5.11., ja kaikki edellisten seminaarien tallenteet löytyvät tältä sivulta: https://www.aalto.fi/fi/kauppakorkeakoulu/better-business-better-society-seminaarisarja

Katso ohjelma ja ilmoittaudu Aalto 10 – Alumni Studio & Tiedeshow -etätapahtumaan: https://www.aalto.fi/fi/tapahtumat/alumni-studio-tiedeshow.

Lisätietoja:
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun alumnisuhteet

Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Joukko ihmisiä kävelee Lehmuskujaa pitkin kesällä
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Vahva kokonaistulos: Suomen Akatemialta 27,5 miljoonaa euroa tutkimukseen

Akatemiatutkija- ja akatemiahankerahoituksen sai yhteensä 52 aaltolaista. Aalto-yliopistolle myönnetty rahoitus on kokonaisuudessaan 27,5 miljoonaa euroa.