Kevään 2025 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Avoimen yliopiston kevätlukukauden kurssit löytyvät nyt kurssivalikoimastamme. Kevään kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan joulukuun alussa.
Opiskelijoita kirjastossa opiskelemassa.
Kuva: Aalto-yliopisto / Tuomas Uusheimo

Avoimen yliopiston kevään 2025 kurssitarjonta on nyt pääosin julkaistu. Aalto-yliopiston avoimessa yliopistossa voit opiskella tekniikkaa, taidetta ja kauppatieteitä. Lisäksi tarjoamme kieli- ja viestintäopintoja.

Alkukevään kurssien ilmoittautuminen alkaa 9.12., ja loppukevään kurssien ilmoittautuminen avautuu 27.1. ja 17.3. Löydät ilmoittautumislinkin kurssikuvauksesta, kun ilmoittautuminen alkaa. Jotkut kursseistamme ovat suosittuja, joten varmistathan oman paikkasi ajoissa.

Kevään 2025 kurssit maksavat enimmillään 15 euroa/opintopiste. Kurssimaksuihimme tulee maltillisia muutoksia, jotka astuvat voimaan syyslukukaudella 2025. Tiedotamme muutoksista viimeistään marraskuussa.

Kurssien hinnat löydät aina kurssikuvauksesta. Tutkinto-opiskelijoille ei ole maksutonta opetusta syys- ja kevätlukukaudella. Julkaisemme kesän tarjonnan maaliskuussa.

Tutustu kurssivalikoimaan ja lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet:

Tutustu kurssivalikoimaan
Lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet

Kysyttävää? Ota yhteyttä Aallon avoimeen yliopistoon [email protected]

Kuvaaja Unto Rautio
Aalto-yliopiston avoin yliopisto
People walking in a summery park

Avoimen yliopiston kurssit

Löydä suunta tulevaisuudellesi ja tutustu avoimen yliopiston koulutustarjontaan

Tiny plant with text aside Unite! Seed Fund 2024
Palkinnot ja tunnustukset, Yhteistyö Julkaistu:

Unite! Seed Fund 2024 myöntää rahoitusta kolmeen yhteis-opetushankkeeseen, joissa Aalto on mukana

Unite! Seed Fund -rahaston tavoitteena on kannustaa ja tukea opettajien, tutkijoiden ja opiskelijoiden yhteistyöhankkeita.
Picture of the themes of this course
Opinnot Julkaistu:

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) toisessa jaksossa

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään 2. jaksossa suomeksi ja englanniksi. Lisäksi tänä vuonna pienryhmäkeskustelut ovat mahdollisia myös ruotsiksi!
Group of students with the Alps in the background.
Opinnot Julkaistu:

Aallon opiskelijat U!Train-matkalla tutkimassa kestävää liikkuvuutta

Kurssi käynnistyi Barcelonassa 1. syyskuuta 2024 ja kokosi yhteen 30 opiskelijaa Unite!-yliopistoista tutkimaan vihreää liikkumista ja monikulttuurisia taitoja.
Aalto_University_Squad_students_May-2023_by_Aleksi_Poutanen_4754.jpg
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

HSL-kortti lakkaa toimimasta kulkutunnisteena Otaniemen kampuksella 15.11.2024

Otaniemen kampuksella HSL-kortti poistuu käytöstä kulkutunnisteena 15.11.2024 alkaen.