Oasis mukana Aalto Wellbeing Weekillä

Wellbeing Week on Aallossa vietettävä jokavuotinen hyvinvointitapahtuma kaikille aaltolaisille. Tänä vuonna Wellbeing Week toteutetaan 2.-6.10. Oasis of Radical Wellbeing -hanke on mukana tapahtumassa kolmen työpajan järjestäjänä sekä omalla pisteellään hyvinvointimessuilla.
People attending the Wellbeing Fair at Aalto's Wellbeing Week
Photo: Mikko Raskinen

Virvoittaudu kirjoittamalla -työpajassa tutkitaan omia tunteita, ajatuksia ja tarpeita pienten kirjoitusharjoitusten avulla.  Embodiment practice -työpajassa syvennytään löytämään yhteyksiä mielen ja kehon välillä liikkeen ja pysähtymisen kautta. Tilaa luovuudelle -työpajassa herätellään mielikuvitusta ja luovuutta keskustellen ja erilaisia esineitä apuna käyttäen.

Ilmoittaudu mukaan työpajoihin 30.9. mennessä! Kunkin työpajan ilmoittautumislinkit ja lisätiedot löydät tämän sivun alalaidan linkkilaatikoista.

Tule myös tapaamaan meitä Oasiksen pisteelle Hyvinvointimessuille 4.10. Kandikeskuksen aulaan!

Aalto Wellbeing Week 2023

Hyvinvointiviikolla on runsaasti tapahtumia hyvinvointisi tueksi. Tapahtumat ovat avoimia kaikille aaltolaisille.

Wellbeing week visual identifier made out of 3 yellow shapes on top of each other, the one on the top being a heart

Oasis of Radical Wellbeing

Autamme sinua ja yhteisöäsi löytämään keinoja oman hyvinvoinnin kehittämiseen.

Hyvinvoinnin avaimet

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

68 tohtoria ja viisi kunniatohtoria – katso kuvat tekniikan alan tohtoripromootiosta

Vuoden 2024 tekniikan alan juhlallinen tohtoripromootio järjestettiin pe 14.6. Dipolissa.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.