Pakettien toimitus Otaniemessä siirtyy A Blociin

Postin pakettiautomaatti aloittaa toiminnan K-Market Otaniemessä maanantaina 12. lokakuuta, ja Lehtipisteen Pakettipiste A Blocin toisessa kerroksessa lokakuussa viikolla 43.
A Bloc

Postin pakettiautomaatti siirtyy Otaniemessä Maarintalolta K-Market Otaniemeen kauppakeskus A Blocissa osoitteessa Otaniementie 12. Automaatti aloittaa toimintansa K-Marketissa kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa maanantaina 12. lokakuuta 2020. Uusi automaatti ilmestyy verkkokaupoissa käyttöön kaupasta riippuen heti julkaisupäivänä tai pienellä viiveellä. Automaatti on käytettävissä K-Marketin aukioloaikojen mukaisesti.

Vanha Postin pakettiautomaatti Maarintalolla (Sähkömiehentie 3) on toiminnassa perjantaihin 30. lokakuuta 2020 saakka, minkä jälkeen kaikki lähetykset noudetaan uudesta automaatista. Vanhaan automaattiin ei voi tilata lähetyksiä 21. lokakuuta jälkeen.

A Blociin sijoittuu myös uusi Lehtipisteen Pakettipiste, joka aloittaa toimintansa lokakuussa viikolla 43. Pakettipiste tulee sijaitsemaan kauppakeskuksen toisessa kerroksessa hissiä vastapäätä, Food & Co A Bloc -ravintolan kauppakeskuksen puoleisen sisäänkäynnin läheisyydessä. Pakettipisteeseen toimitetaan Matkahuollon, PostNordin ja DHL Expressin toimittamat paketit Pakettipisteen omien lähetysten lisäksi. Automaatti on käytettävissä A Blocin aukioloaikojen mukaisesti.

A Bloc pohjakuva_1 krs

Postin pakettiautomaatti K-Market Otaniemessä A Blocin ensimmäisessä kerroksessa.

A Bloc pohjakuva_2. krs

Pakettipiste A Blocin toisessa kerroksessa.

A Bloc lehmuskuja kampuskortteli Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

A Bloc

Otaniementie 12

Toimipisteet
A Bloc logo yellow

A Bloc (ulkoinen linkki)

Kauppakeskus A Bloc on Otaniemen kampuksen sykkivä sydän ja kohtauspaikka ravintoloineen, kahviloineen ja muine palveluineen. Suomen innovatiivisin kauppakeskus sijaitsee Aalto-yliopiston metroaseman yhteydessä.

kuva break prosta eri laitteilla
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Break Pro -taukoliikuntaohjelmisto lisää liikettä arkeen – valikoimassa nyt uusia videoita!

Päivitetyssä versiossa paljon uusia toimintoja ja taukoliikuntavideoita.
Professor Riikka Puurunen, Professor Patrick Rinke and IT Application Owner Lara Ejtehadian holding sunflowers and diplomas
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aallon avoimen tieteen palkintojuhla toi aaltolaisia yhteen keskustelemaan avoimesta tieteestä

Viime viikolla kokoonnuimme A Gridiin juhlimaan Aallon avoimen tieteen palkinnon 2023 saajia ja keskustelemaan avoimesta tieteestä aaltolaisten kanssa.
Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen
Kampus Julkaistu:

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
Nainen lukemassa tabletilla
Opinnot Julkaistu:

Aalto EE julkaisee Alex-oppimisalustan: Uusi alusta muuttaa elämänlaajuista oppimista

Aalto University Executive Education (Aalto EE) lanseeraa kesäkuussa ensimmäisen version Alex-oppimisalustasta, joka on suunniteltu elämänlaajuiseen oppimiseen ja jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen. Alex tarjoaa yksilöllisiä oppimispolkuja, pieniä osaamiskokonaisuuksia ja ammatillisen kehittymisen ohjelmia, jotka sovittavat taidot yhteen alan tarpeiden kanssa. Alusta, joka kehittyy jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla, kuten mobiilisovelluksella ja tekoälyn integroinnilla, asettaa uuden standardin ammatilliselle kehittymiselle Suomessa.