Rakentajanaukion pysäköintialue suljetaan osittain

Puolet Rakentajanaukion pysäköintialueesta suljetaan joulukuun aikana ja otetaan Helsingin seudun ympäristöpalvelujen (HSY) vesihuollon saneeraustyömaan käyttöön. Muutoksia tulee myös kevyen liikenteen reitteihin Kandidaattikeskuksen ja Otakaaren välisellä viheralueella.
Rakentajanaukio 4
Kuva: Johnny Korkman

Rakentajanaukion pysäköintialueen itäinen (Rakentajanaukio 4:n ja Otakaari 3:n puoleinen) sivu suljetaan ja otetaan HSY:n vesihuollon saneerauksen työmaakäyttöön vaiheittain joulukuun 2021 aikana. Läntinen, eli Kandidaattikeskuksen puoleinen, sivu pysäköintialueesta säilyy pysäköintikäytössä. Ajoreitti käyttöön jäävällä pysäköintialueella muuttuu kaksisuuntaiseksi siten, että ajoneuvojen kääntöpaikka on alueen päädyssä.

Kevyen liikenteen kulku säilyy myös pysäköintialueen itäisellä laidalla. Osa kevyen liikenteen reiteistä sen sijaan suljetaan Kandidaattikeskuksen ja Otakaaren välisellä viheralueella. Kulku Kandidaattikeskukseen kuitenkin säilyy väliaikaisilla, muuttuvilla järjestelyillä myös Otakaaren suunnasta.

Rakentajanaukio kartta
Viivoitettu alue varataan vaiheittain työmaan käyttöön.

Työmaa käynnistyy vaiheittain joulukuussa 2021 ja kestää arviolta noin vuoden. Urakoitsijana toimii VM Suomalainen Oy.

Lassi Soininen, kohdepäällikkö Aalto CRE, [email protected]
Minna Lindroos, kohdepäällikkö Aalto CRE, [email protected]
Jussi Kemppainen, VM Suomalainen Oy, [email protected]

URL kopioitu

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Två studentar på Aalto-universitetets campus
Opinnot Julkaistu:

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.