Tammi-helmikuun vaihteen lakkojen vaikutus opiskeluun ja opiskelijoiden palveluihin

31.1.–2.2. ja 6.2. pidettävät lakot saattavat vaikuttaa opetuksen järjestämiseen opettajasta riippuen.

Opetus ja tentit järjestetään normaalisti torstaina 1.2., ellei opettaja toisin ilmoita. Perjantaina 2.2. opetus siirretään lakon vuoksi etä- tai hybridimuotoon. Mahdolliset ohjaus- ja arviointitapaamiset yms. voidaan pitää osapuolien sopimalla tavalla joustavasti etänä tai kampuksella.

Lakon takia peruuntunut opetustapahtuma korvataan lähtökohtaisesti etäopetustapahtumalla tai luentotallenteella, mikäli opettaja pitää sitä kurssin osaamistavoitteiden täyttämiseksi välttämättömänä.

Tenttien tai välikokeiden peruuntuessa tentille pyritään löytämään uusi aika mahdollisimman läheltä alkuperäistä aikaa. Tentti voidaan siirtää pidettäväksi myös suunniteltuna uusintatenttiaikana, mikäli sellainen järjestetään kohtuullisen lähellä peruuntunutta tenttiä eikä tästä aiheudu opiskelijoille suurta haittaa.

Perusopiskelijapalvelut kuten Oppimiskeskus, Starting Point-opiskelijapalvelupiste ja Starting Point of Wellbeing palvelevat normaalisti.

Opiskelijaruokalat lakon aikana

Täydennämme tätä uutista tarvittaessa.

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.