Tulostuspalvelut uudistuvat

Uuden Uniprint-tulostusjärjestelmän käyttöönotto alkaa lokakuussa 2024. Siirrymme uuden toimittajan (Ricoh) järjestelmään. Nykyinen Canon-tulostusjärjestelmä ja laitteet poistuvat.

Uuden Uniprint-tulostusjärjestelmän myötä tulostinten tukipalvelut siirtyvät Unigrafialle.

Turva- ja mobiilitulostus ovat myös jatkossa käytössä.

Nykyinen Canonin tulostusjärjestelmä on ollut Aallossa käytössä kahdeksan vuotta, nyt kilpailutuksen myötä tulostuspalvelun tarjoaja vaihtuu Ricohiin.

Laitteiden vaihdot alkavat lokakuussa. Tiedotamme tarkemmin tulostusuudistus-projektin etenemisestä asennusten edetessä ja niiden valmistuttua.

Käyttäjänä sinun ei tarvitse tehdä tässä vaiheessa mitään.

Tulostuspalvelun vaihduttua Unigrafia tarjoaa aaltolaisille kattavan ohjeistuksen uuden palvelun käyttöön.

Tulostaminen Aalto-yliopistossa

Tulostaminen Aalto-yliopistossa onnistuu henkilökohtaisen tulostuskortin avulla.

Palvelut
itpalvelut

IT Help

IT-help-hubista löytyvät ajankohtaiset IT-uutiset, yhteystiedot, chat ja kysytyimpien IT-palveluiden käyttöohjeet: luvat, salasanat, sähköposti, MFA, vpn, tulostaminen, teams, zoom, VDI sekä ohjeet työasemien ja puhelinten hankintaan.

Anna palautetta sivusta

Picture of the themes of this course

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) toisessa jaksossa

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään 2. jaksossa suomeksi ja englanniksi. Lisäksi tänä vuonna pienryhmäkeskustelut ovat mahdollisia myös ruotsiksi!
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:
Students working in team. Text Unite! Seed Fund Ideathon - Transforming ideas into impactful projects.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Opi kieliä ja viestintätaitoja syksyllä – ilmoittaudu KiViTa-kursseille nyt!

Hae viimeistään 30.9. Opiskele kieliä, kirjoitus- tai viestintätaitoja ja suomea.