Opiskelijan opas

Unite!-verkkokurssi: Miten työskennellä globaaleissa virtuaalitiimeissä?

Kyky kommunikoida ja työskennellä tehokkaasti ja asianmukaisesti eritaustaisten ihmisten kanssa nähdään yhä tärkeämpänä ydintaitona valmistuville opiskelijoille. Tämä kurssi antaa sinulle tarvittavat tiedot ja viestintätaidot, jotta voit työskennellä tehokkaasti kansainvälisissä virtuaalitiimeissä (GVT). Työskentelet pienissä ryhmissä eri Unite!-yliopistojen opiskelijoiden kanssa kurssitehtävien suorittamiseksi. Tämä tarjoaa sinulle hyviä oppimismahdollisuuksia yhdistää kurssimateriaali aitoihin tiimityökokemuksiin.
Aalto University Summer School 2020

Kurssin keskeiset aiheet

• Globaalien virtuaalitiimien (GVT) keskeiset ominaisuudet
  • Yleisten viestintähaasteiden tunnistaminen GVT-ryhmissä
  • Metaviestinnän (eli viestintää koskevan viestinnän) ja sosiaalisen viestinnän tehokas käyttö GVT-ryhmissä.
  • Teknologian tehokas käyttö GVT:ssä

Milloin?

Verkkokurssi järjestetään tiistaisin 22. lokakuuta – 26. marraskuuta 2024 klo 10:15–12:30 EET.

Ilmoittautuminen Aallon opiskelijoille

Ilmoittaudu SISUn kautta viimeistään 17.10.2024. Ilmoittautumislinkki

Mikä on Unite?

Aalto-yliopiston opiskelijana olet Unite!-opiskelija. Unite! on yhdeksän eurooppalaisen teknillisen yliopiston allianssi. Se on täynnä mahdollisuuksia kasvaa, kansainvälistyä ja verkostoitua muiden opiskelijoiden kanssa. Tarjoamme kansainvälisiä kursseja teknologian, monitieteisten aiheiden, kielten ja kulttuurin alalla. Tarjoamme myös rahoitusta opintojen ulkopuolisten aktiviteettien rakentamiseen muiden Unite!-opiskelijoiden kanssa. Uniten helppojen polkujen kautta pääset mukaan kansainvälistymään ja tapaamaan opiskelijoita muista yliopistoista. Voit kansainvälistää opintojasi jopa lähtemättä kotoa!

Unite!-yliopistot

•     Graz University of Technology, Austria
  •     Kungliga Tekniska Högskolan, Sweden
  •     Universitat Politècnica de Catalunya, Spain
  •     Universidade de Lisboa, Portugal
  •     Technische Universität Darmstadt, Germany
  •     Politecnico di Torino, Italy
  •     Institute Polytechnique de Grenoble, France
  •     Wroclaw University of Science and Technology, Poland
  •     Aalto University, Finland

Learn more about Unite!

thesis presentations

Unite! Student Catalogue (ulkoinen linkki)

Get to know the Unite! academic and non-academic offerings

Unite! logo

Yliopistoverkosto Unite!

Unite! on yksi Euroopan komission rahoittamista Eurooppalaiset yliopistot -verkostoista, jonka jäsen Aalto-yliopisto on yhdessä kahdeksan muun korkeatasoisen eurooppalaisen yliopiston kanssa. Unite! pyrkii merkittävästi vahvistamaan opiskelijoiden ja henkilökunnan liikkuvuutta sekä edistämään eurooppalaisen korkeakoulutuksen laatua, osallisuutta ja kilpailukykyä.

Yhteistyö

Anna palautetta sivusta

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

AaltoCHEMin opiskelija, vastaa vaihtokyselyyn ja voita palkintoja!

Kerro ajatuksesi opiskelijavaihdosta vastaamalla kyselyyn. Vastanneiden kesken arvotaan myös palkintoja.
Photo of three participants at the Unite! Student Fair wearing Unite! t-shirts.

Hae siemenrahoitusta opiskelijayhteistyöhön Unite!-yliopistojen välillä

Lähetä hakemuksesi 15. joulukuuta 2024 mennessä.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Kela pyytää 20 000 opiskelijalta selvitystä siitä, miksi opinnot eivät ole edistyneet

Kela seuraa vuosittain sekä toisen asteen opiskelijoiden että korkeakouluopiskelijoiden opintojen riittävää edistymistä.
Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.