Ehdota Aalto Pioneering Excellence Award -palkinnon saajaa syyskuun loppuun mennessä

Palkinto myönnetään vuosittain tiimeille, jotka tarttuvat ainutlaatuisiin haasteisiin ja pyrkivät kestävään arvon luomiseen ja erinomaiseen toimintaan. Ehdota palkinnonsaajaa 30.9. mennessä!
Building 2030 - Aalto Pioneering Excellence Award 2023
Building 2030 -ryhmä otti vastaan Aalto Pioneering Excellence Award 2023 -palkinnon.

Aalto-yliopisto pyytää 30.9.2024 mennessä ehdotuksia Aalto Pioneering Excellence Award -palkinnon saajiksi. Palkinto myönnetään vuosittain tiimeille, jotka tarttuvat ainutlaatuisiin haasteisiin ja pyrkivät kestävään arvon luomiseen ja erinomaiseen toimintaan.

Palkittavia kohteita voivat olla tiimit, jotka tekevät pioneerityötä:

• opetuksen kehittämiseksi,
  • tutkimuksen ja taiteellisen toiminnan erinomaisuuden ja vaikuttavuuden kehittämiseksi, tai
  • Aalto-yliopistoyhteisön kansainvälisen menestyksen mahdollistamiseksi.

Palkittava toiminta:

• On rajat ylittävää, muiden erinomaista menestystä ruokkivaa ja valmentavaa toimintaa.
  • Kehittää eettisesti kestävää ja vastuullista kulttuuria ja tapaa toimia.
  • Ottaa keskeiset toimijaryhmät mukaan toiminnan kehittämiseen ja huomioi heidän odotukset ja näkökohdat.
  • Edistää luovuutta ja huippuosaamisen kehittymistä Aalto-yliopistoyhteisössä.
  • Rakentaa aiemman tiedon ja kokemuksen varaan sekä käyttää resursseja viisaasti ja tehokkaasti

Ehdota palkinnonsaajaa 30. syyskuuta mennessä!

Lisätietoja palkinnosta englanniksi

Building 2030 - Aalto Pioneering Excellence Award 2023

Building 2030 haluaa tehdä Suomen rakennusalasta maailman luotetuimman

Aalto Pioneering Excellence Award 2023 -palkinto myönnettiin Olli Seppäsen ja Antti Peltokorven luotsaamalle Building 2030 -konsortiolle, johon kuuluu 21 yritystä.

Kuva: Matti Ahlgren.

Palkitut tiimit tekevät yhdessä työtä

Aalto Pioneering Excellence Award -palkinnot jaettiin Aallossa tiimeille, jotka tekevät uraauurtavaa työtä toiminnan laadun ja erinomaisuuden kehittämiseksi.

Aalto University Pioneering Excellence Award, photo: Mikko Raskinen.

Laatupalkinnot on myönnetty Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun viestintätiimille ja Insinööritieteiden korkeakoulun Majakka-hankkeelle

Aalto Pioneering Excellence Award-palkintojen lisäksi kunniamaininnan saa opinnäytetöiden kehittämiseen keskittynyt Kauppakorkeakoulun Aalto Thesis -hanke.

Aalto Open Science Award 2024. A light blue podium hovering over a blue-pink gradient background with the help of squishy-looking balloons with colored lights inside.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Ehdota Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon saajaa vuodelle 2024

Ehdota itseäsi, kollegaasi, tutkimusryhmää, yksikköä tai projektia vuoden 2024 Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon saajaksi.
Apurva Ganoo
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Apurva Ganoolle stipendi yrittäjyyden edistämisestä

Vuoden Yritysjohtaja 2024 on Goforen Timur Kärki.
Eloi Moliner IWAENC-tapahtumassa.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Parhaan opiskelija-artikkelin palkinto jälleen Eloi Molinerille

Palkinnon voittanut artikkeli ratkaisee, miten puheäänitteestä poistetaan huonekaiku ohjaamattoman koneoppimisen avulla.
Tapani Vuorinen in a black suit, facing camera in front of large windows.
Palkinnot ja tunnustukset, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto-professori Tapani Vuorinen: “Vain yhteistyön avulla voimme saavuttaa vaikuttavia tuloksia”

Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulun puunjalostuksen kemian professori Tapani Vuorinen nimitettiin lukuvuoden avajaisissa 3. syyskuuta Aalto-professoriksi.