Intian ulkoasiain valtioministeri vieraili Aallossa

Ministeri Shri M J Akbar tutustui seurueineen Startup Saunan ja Design Factoryn toimintaan.

Intian ulkoasiain valtioministeri Shri M J Akbar vieraili Aalto-yliopistossa 7. marraskuuta osana Suomeen suuntautunutta vierailuaan. Ministerin seurue koostui Intian ulkoministeriön ja suurlähetystön edustajista.

Vararehtori Hannu Seristö esitteli vieraille Aalto-yliopiston yrittäjyystoimintaa. Startup Saunalla Kasper Suomalainen kertoi opiskelijavetoisesta yrittäjyystoiminnasta. Lisäksi ministeri seurueineen tutustui Design Factoryyn professori Kalevi Ekmanin johdolla.

Ministeri Shri M J Akbar keskusteli Design Factorylla Aallossa opiskelevien
intialaisten opiskelijoiden kanssa. Kuva Aalto-yliopisto.

ABB:n henkilökuntaa juttelemassa opiskelijan kanssa Aalto Talent Expossa 2024
Sushant Passi, kuva: George Atanassov

Sushant Passi: Tulevaisuudessa ihmisten välinen vuorovaikutus on ylellisyyttä

"Vuonna 2050 tulemme todennäköisesti edistämään ihmisten välistä vuorovaikutusta. Se on tällä hetkellä ehkä hieman syrjässä kaikesta, mutta se on korvaamatonta."
Aalto-yliopisto Juniorin robotiikkatuokio
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Weisell-säätiö lahjoittaa 70 000 euroa Aalto-yliopisto Juniorille

Aalto-yliopiston pitkäaikainen tukija Weisell-säätiö lahjoittaa Aalto-yliopisto Juniorille 70 000 euroa. Lahjoitus kohdennetaan robotiikkatuokioiden skaalaamiseen.
6 roundtable speakers standing together

Vastuullisuusasiantuntijoiden avaintaidot: Yhteistyö ja viestintä

Kun eri toimialat keskittyvät yhä enemmän kestävään kehitykseen, vastuullisuusasiantuntemuksen kysyntä kasvaa. Mutta mitä erityistaitoja työnantajat hakevat kestävän kehityksen asiantuntijoilta?