Kansainvälinen CEMS-ohjelma avaa uusia mahdollisuuksia!

CEMS Master in International Management tarjoaa Aallon opiskelijoille mahdollisuuden tehdä laaja yritysprojekti CEMS-yrityspartnereiden kanssa, osallistua käytännöllisiin Skills Seminaareihin, valita laajasta joukosta CEMS-kursseja ja suorittaa kansainvälinen harjoittelu. CEMS MIM -opintoihin kuuluu myös vaihtolukukausi yhdessä maailman arvostetuimmista kauppakorkeakouluista. Lisäksi CEMS-opiskelijoilla on lähes rajoittamaton määrä mahdollisuuksia verkostoitua ja tutustua mm. yli 80 CEMSin kumppaniyritykseen ja -järjestöön sekä yli 20.000 CEMS-alumniin ympäri maailman.

CEMS info 19. syyskuuta 2023, klo 12:00 luokassa U7 (U135a), PWC, Otakaari 1. Tervetuloa!
CEMS Club Helsinki at Aalto University School of Business
CEMS Club Helsinki members in 2020 at Aalto University School of Business

Aalto-yliopiston opiskelijana voit hakea CEMS MIM -ohjelmaan kahta eri väylää pitkin. Voit suorittaa CEMS MIM-ohjelman minkä tahansa Aallon maisteriohjelman ohessa 'Add-on CEMS MIM', tai hakea maisterihausssa Global Management -maisteriohjelmaan, johon CEMS MIM -opinnot on sisällytetty lähes kokonaisuudessaan. Lisätietoja: https://www.aalto.fi/en/other-studies/cems.

Hakuaika Add-on CEMS MIM -ohjelmaan: 15. marraskuuta - 15. joulukuuta, 2023.

Hakuaika Global Management (sis. CEMS MIM) -maisteriohjelmaan: 30. marraskuuta, 2023 - 2. tammikuuta, 2024

Kysymyksiä? Ota yhteyttä: [email protected]

CEMS MIM -mahdollisuudet Aallossa

CEMS Club Helsinki board Fall 2019

Add-on CEMS MIM for Aalto students

CEMS Master's in International Management (MIM) includes CEMS courses, an extensive business project, an exchange semester at another CEMS university, an international internship, and seminars familiarising the students with skills required in working life.

Aalto students can apply to complete the CEMS MIM programme (66 ECTS) in parallel with their regular Aalto MSc studies during one academic year.

Opiskelu Aallossa
Two business students on the Aalto University campus in Otaniemi

Global Management, Master of Science (Economics and Business Administration)

Global Management -maisteriohjelmasta valmistuneet toimivat vastuullisina päätöksentekijöinä vaikutusvaltaisissa tehtävissä globaalissa ympäristössä. Opinnot kehittävät opiskelijoiden osaamista strategiassa, liiketoiminnan kehittämisessä, johtajuudessa ja eri liiketoimintaympäristöissä toimimisessa. Global Management yhdistää ainutlaatuisella tavalla kaksi arvostettua ohjelmaa: valmistuvat saavat sekä Kauppatieteiden maisterin tutkinnon että CEMSin myöntämän CEMS Master’s in International Management (MIM) -todistuksen.

Koulutustarjonta

CEMS

Lisätietoa CEMS Global Alliance in Management Education -verkoston tarjoamasta CEMS Master in International Management -ohjelmasta löytyy vastaavilta englanninkielisiltä sivuilta. Vaihda kieli sivun yläosasta.

Muut opinnot

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.