Liity Aallon kampusoppaiden joukkoon - osallistu kampusopaskoulutukseen 25.9.2024

Haluatko toimia kampusoppaana lukiolaisryhmille? Järjestämme kampusopaskoulutuksen 25.9.2024 klo 15-17 Otaniemen kampuksella. Tervetuloa mukaan esittelemään mahtavaa kampustamme Aallosta kiinnostuneille nuorille!
Students in Aalto

Sinustako kampusopas?

Aalto-yliopiston koulutetut kampusoppaat kiertävät ryhmien kanssa kampuksen kiinnostavimmissa paikoissa ja kertovat samalla nuorille omista opinnoistaan ja kokemuksistaan Aallossa. Kierrosten tavoitteena on herättää kiinnostusta Aallossa opiskelua kohtaan. Opastuksista maksettava palkkio on 40-50 euroa kierrokselta.

Syksyn kampusopaskoulutus järjestetään 25.9.2024 klo 15-17 Kandidaattikeskuksessa (U147 U5, Otakaari 1).

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 22.9 täyttämällä tämä lomake

Koulutuksen toteuttaa Aalto-yliopiston opiskelijarekrytoinnin tiimi.

Kampusoppaidemme tulisi osata riittävästi suomea tai ruotsia pitääkseen kierroksia suomeksi/ruotsiksi. Opastettavat ryhmät tulevat olemaan enimmäkseen suomenkielisiä, mutta myös ruotsinkielisiä opastuksia voi tulla tarjolle. Kampusoppaat voivat olla kandidaatti- tai maisteriopiskelijoita ja edustaa mitä tahansa Aallon koulutusalaa.

Koulutuksessa tutustutaan ensin kierrosten yleisiin käytäntöihin (n. 45-60 min) ja kierretään sitten esimerkkikierros (n. 1 h). Koulutus järjestetään suomeksi.

Lisätietoja saat Aalto-yliopiston opiskelijarekrytoinnin tiimiltä ([email protected]).

Anna palautetta sivusta

URL kopioitu

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Dekaanin kannustusstipendi hyvästä opintomenestyksestä lukuvuoden 2023–2024 perusteella – Haku on käynnissä!

Dekaani jakaa 500 € stipendejä Sähkötekniikan korkeakoulun opiskelijoille hyvän opintomenestyksen perusteella. Stipendien hakuaika on nyt käynnissä. Opiskelijoille, joilla hakuedellytykset ovat vaikuttaneet syyskuun alussa täyttyvän, on lähetetty Aalto-sähköpostiin linkki hakulomakkeeseen.
Student Guide illustration, news items
Opinnot Julkaistu:

Aalto-yliopisto irtisanoutuu joustavaa opinto-oikeutta (JOO) koskevasta sopimuksesta 1.1.2026

Uusia puoltoja ja myöntöjä JOO-opintoihin ei enää anneta 31.7.2025.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Myötätuntomentorointia tohtoriopiskelijoille - Ilmoittaudu mukaan syksyn ryhmiin!

Ilmoittaudu mukaan tohtoriopiskelijoiden myötätuntomentorointiryhmiin!
Suuri joukko opiskelijoita Thesis Fair -lopputyötapahtumassa
Opinnot Julkaistu:

Kampanja edistää kaikkien Aallon opiskelijoiden työelämäyhteyksiä – opiskelija, katso mitä sinulle on tarjolla

Kampanja kutsuu sosiaalisen median kautta työnantajat mukaan rakentamaan kansainvälisempää Suomea.