Esittelyssä insinööritieteiden uudet hakukohteet

Neljään uuteen hakukohteeseen voi tutustua uusien esittelyvideoiden ja webinaaritallenteiden avulla. Videoissa opiskelijat kertovat minkälaista opiskelu on eri hakukohteissa on ja miksi kannattaa hakea insinööritieteiden aloille. Webinaaritallenteissa pureudutaan tarkemmin hakemiseen, opintojen sisältöihin ja uramahdollisuuksiin.

Aalto-yliopiston Insinööritieteiden kandidaattiohjelman uudet hakukohteet olivat erittäin suosittuja kevään 2022  yhteishaussa. Hakukohteiden esittelyvideoilla opiskelijat kertovat minkälaista opiskelu on ja miksi hakea insinööritieteiden aloille.

Lisää tietoa Insinööritieteiden kandidaattiohjelmassa opiskelusta, hakemisesta sekä tulevaisuuden työllistymismahdollisuuksista saa kevään webinaaritallenteista, joissa hakukohteiden vastuuprofessorit, opettajat ja opiskelijat kertovat lisää kursseista, opintojen sisällöistä, hakemisesta ja opiskelumetodeista ja uramahdollisuuksista:

Energia- ja konetekniikka
Kestävät yhdyskunnat
Kiinteistötalous ja geoinformatiikka
Rakennustekniikka

Katso myös:
Opiskele tekniikan alaa Aalto-yliopistossa
Miksi tekniikan ala?
Haku Aallon kandidaattikoulutuksiin

URL kopioitu

Kuvassa näkyvät Kauppakorkeakoulun opiskelijat Liina Röyskö ja Kerttu Lammi koulun pääovien edustalla.
Opinnot Julkaistu:

Tekoälyn fiksua käyttöä opettava verkkokurssi lisäisi opiskelun tasa-arvoa

Tekoäly on tullut jäädäkseen ja sen osaava ja tehokas hyödyntäminen auttaisi sekä opinnoissa että työnhaussa, sanovat Kauppakorkeakoulun opiskelijat.
Två studentar på Aalto-universitetets campus

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu / Kuva Roope Kiviranta
Nimitykset Julkaistu:

Professorinimityksiä Kauppakorkeakoulussa

Prottoy Akbarin, Pablo Warnesin, Erkki Vihriälän ja Christoph Huberin nimitykset astuvat voimaan 1.8.2024.
Syksyinen kampusalue

Syksyn 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Syksyn kurssien ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan elokuussa.