Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

AIESMA-kesäkoulun tavoitteena on tutkia synergiaa tekoälyn (AI) ja kestävän kehityksen käytäntöjen välillä valmistussektorilla. Voit hakea kesäkouluun jos olet pian valmistumassa kandiksi tai maisteriopiskelija. Kesäkoulu on maksullinen, mutta voit hakea siihen Erasmus-liikkuvuusapurahaa.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa

Mikä on AIESMA-kesäkoulu?

Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing (AIESMA)-kesäkoulussa tavoitteena on tutkia synergiaa tekoälyn (AI) ja kestävän kehityksen käytäntöjen välillä valmistussektorilla. Lisätietoa järjestäjän verkkosivuilta

Milloin ja missä kesäkoulu järjestetään?

Kesäkouluun kuuluu verkko-opetusosuus 8.-18.7. ja fyysisen läsnäolon osuus Trentossa, Pohjois-Italiassa, 22.7.-2.8.2024.

Kuka kesäkouluun voi hakea?

Aalto-yliopiston ja muiden yliopistojen opiskelijat, jotka täyttävät hakukriteerit. Tällä sivulla olevat ohjeet on suunnattu Aalto-yliopiston opiskelijoille, poislukien Manufacturing-maisteriohjelman opiskelijat, joille kesäkoulu on pakollinen osa opintoja.

Miten kesäkouluun haetaan ja milloin?

Hae 28.6. mennessä täällä

Mitä kesäkoulu maksaa?

Osallistumismaksu koko kesäkouluun on Aalto-yliopiston opiskelijoille 800 EUR (Aalto on EIT Manufacturing-partneriyliopisto). Lisätietoa järjestäjän verkkosivuilta.

Miten voin hakea liikkuvuustukea kesäkouluun?

Aalto-yliopiston opiskelijat voivat tietyin ehdoin hakea kesäkouluun Erasmus+ liikkuvuusapurahaa (lyhyet monimuotoliikkuvuudet). Liikkuvuusapuraha on 79 EUR / päivä. Jos olet kiinnostunut liikkuuvustuesta, ole yhteydessä Melina Nummeen (melina.nummi (at) aalto.fi) ennen kuin haet kesäkouluun.

Voiko kesäkoulusta saada opintopisteitä ja miten?

Kesäkoulu vastaa EIT Manufacturing Summer School (5 op)  -kurssia. Kokonaisuutena suoritetusta kesäkoulusta voi saada Aalto-yliopistosta 5 opintopistettä. Kurssille ei voi ilmoittautua Sisussa.

Mistä saan lisätietoa?

Osallistu AIESMA-kesäkoulun infotilaisuuteen 10.6. klo 18:30 Suomen aikaa! Lisätietoa täällä.

Anna palautetta sivusta

Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.
Opinnot Julkaistu:

Mentorihaku: Myötätuntomentorointia vertaisryhmissä tohtoriopiskelijoille syksyllä 2024

Haemme tohtoriopiskelijoita mentoreiksi myötätuntomentorointiryhmiin.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Opinnot Julkaistu:

Uramuotoilukurssilla pysähdytään oppimaan itsestä ja pohtimaan tulevaisuutta

Career Design Lab tukee opiskelijoiden siirtymää työelämään. Avain kestävään tulevaisuuden työhön on ennakkoluuloton ja luova tapa muotoilla uraa.