Osaamisperustaisuus ja osaamistavoitteet
Mitä on osaamisperustainen opetuksen ja oppimisen suunnittelu?
Mitä on osaamisperustainen opetuksen ja oppimisen suunnittelu?
Inklusiivisia opetuskäytännot ovat erottamaton osa korkealaatuisia opetuskäytäntöjä, joten inklusiiviset opetuskäytännöt vaikuttaa kaikkiin kurssin ja oppimiskokemuksen osiin.
Aalto-yliopistossa oppimisen arviointi on tarkkaan mietitty pedagoginen prosessi, jolla halutaan tukea oppimista, ei vain mitata sitä.
Aallossa kerätään opiskelijoilta palautetta eri vaiheissa opintoja. Opiskelijoiden palautteen hyödyntäminen on tärkeä osa opetuksen ja koulutuksen kehittämistyötä sekä opiskeluun liittyvien palveluiden kehittämistä ja laadunvarmistusta. Kerättyä palautetta käytetään usealla eri tavalla ja tasolla. Tämän lisäksi palautteen vaikuttavuuteen kiinnitetään erityistä huomiota. Myös opiskelijajärjestöt ja killat ovat kiinnostuneita palautteiden tuloksista.
The aim of curriculum design is a programme that helps students acquire the competence they will need in their field in the future and to acquire it within the target time frame. In this page, we have described the stages of curriculum development and instructions for each stage. You can find also tools and working templates to carry out each stage.
A checklist for teaching practices and steps that need to be taken over the entire lifespan of a course.
Anna palautetta
Haluamme antaa opettajille oikeaa, helposti saavutettavaa ja ajankohtaista tietoa. Kehitämme Opettajan käsikirjaa jatkuvasti palautteen perusteella. Siinä tarvitsemme apuasi.
Voit auttaa meitä täyttämällä tämän yksinkertaisen ‘I like, I wish’ -palautelomakkeen.
Miten onnistuimme olennaisen tiedon välittämisessä?